W związku z panującą epidemią koronawirusa w bieżącym roku szkolnym nie odbyły się żadne rozgrywki sportowe. Drogi uczniu w tym szczególnym czasie nie może zabraknąć Twojej aktywności fizycznej. Pandemia nie może wpłynąć na Twoje zdrowie fizyczne, dlatego proponujemy:

  • Zorganizuj w swoim pokoju, pomieszczeniach na zewnątrz lub otoczeniu domu swoje miejsce do ćwiczeń.
  • Ćwicz codzienne. Korzystaj z propozycji w internecie (np: filmiki instruktarzowe na youtube)
  • Systematycznie wykonuj ćwiczenia zadane przez nauczycieli.
  • Bardzo często wychodź za zewnątrz, na długie spacery, na rower, biegaj, pograj w gry na podwórzu z najbliższymi.

 

Służymy Ci pomocą

Jeżeli brakuje Ci pomysłu na aktywne spędzanie czasu służymy Ci pomocą. Skontaktuj się z nauczycielami wychowania fizycznego. Pan Tomek i Piotr czekają na Ciebie.

Zadzwoń do szkoły, poączą Cię z nauczyciele: +48 77 485 71 10

Możesz również napisać e-mal na adres szkoły lub bezpośrednio do nauczyciela.

Codzienna aktywność
Rozgrzewka w miejcu 5 min.
Szybki chód lub bieg 15 min.
Ćwiczenia siłowe 15 min.
Intensywne ćwiczenia 10 min.
Ćwiczenia relaksacyjne  5 min.
Mała statystyka
30 min biegu spala 600 kcal
30 min. jazdy na rowerze 20km/h 300 kcal
30 min aerobiku 275 kcal
30 min. intenstywnej gimnastyki 150 kcal
30 min. spaceru w szybkim tempie 150 kcal

Brak aktywnego stylu życia skutkuje: nadwagą, otyłością.

W Polsce mamy obecnie prawie 15% osób otyłych.