Pytanie 1
Dlaczego płacimy prowizję za opłaty na stołówce?
Celem wprowadzenia programu e-stołówka była przede wszystkim możliwość kontroli i decydowania przez rodziców o wyżywieniu ich dzieci w szkole. Dzięki zintegrowanemu programowi rodzic może zdecydować o jedzeniu przez dziecko odpowiedniego posiłku, który jest zaplanowany w jadłospisie. Ma to znaczenie np: dla dzieci alergicznych. Ma też możliwość kontrolowania na bieżąco, czy dziecko je obiady. Rodzic może odwołać już zakupione obiady, a wpłacone środki przechodzą na kolejny miesiąc. Daje to oszczędności, w budżecie domowym.
Opłaty prowizji są poza decyzją szkoły. O nich decyduje bank, jak w przypadku każdej operacji finansowej. Prowizja wynosi ok. 1,5 %, czyli daje to średnio 90 gr. za operację finansową (na miesiąc). Środki wpływają bezpośrednio na konto Gminy.
Pytanie 2
Kiedy można zapisywać dziecko do przedszkola?.
Rekrutacja do przedszkola i szkoły rusza przeważnie w miesiącu marcu każdego roku. Poprzedzona jest zawsze zarządzeniem Burmistrza o warunkach rekrutacji i wzorach dokumentów rekrutacyjnych. Ma to znaczenie przede wszystkim dla rodziców, którzy po raz pierwszy zapisują dziecko do przedszkola lub szkoły. Na stronie szkoły co roku podawany jest termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji.
Pytanie 3
Kiedy dziecko może chodzić do szkoły zamiast nauczania zdalnego?
Tą kwestię reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Na podstawie tego rozporządzenia do szkoły mogą uczęszczać uczniowie klas IV - VIII i starsi tylko w trzech sytuacjach: - są dziećmi służb bezpośrednio zaangażowanych w walkę z Covid-19 (np: dzieci lekarzy, pielęgniarek, ratowników, służb mundurowych, itp.) - są uczniami niepełnosprawnymi; - uczniowie, których warunki domowe uniemożliwiają naukę zdalną (np: brak lub słaby internet, brak sprzętu do nauki zdalnej, brak odpowiednich warunków domowych, itp.)
Pytanie 4
Nie mam możliwości zalogowania się do dzienniczka mojego dziecka.
Szkoła wiele lat temu wprowadziła elektroniczny dziennik. Program ten daje możliwość stałego kontrolowania postępów ucznia, kontaktów z nauczycielami, kontroli frekwencji dziecka i jego osiągnięć edukacyjnych. Uczeń jak i jego rodzic ma bezpłatny dostęp do dzienniczka. Podstawą logowania jest podanie do szkolnej bazy aktualnego i działającego adresu email rodzica lub dziecka. Na jego podstawie uzyskujemy dostęp do dzienniczka poprzez założenie własnego konta dostępu. Dokładna instrukcja pierwszego logowania i link do dzienniczka jest umieszczony na naszej stronie internetowej.
Pytanie 5
Jak się kontaktować ze szkołą w czasie epidemii?
Mimo panowania epidemii i związanymi z tym wieloma obostrzeniami sekretariat szkoły pracuje normalnie w godzinach 7:00 - 15:00. Mogły wystąpić pewne utrudnienia z powodu braku pracowników związane z chorobami, ale zawsze jakaś osoba przyjmowała zainteresowanych.
W tym trudnym dla nas okresie proponujemy kontakt telefoniczny, mailowy lub listowny. Wszystkie dane potrzebne do kontaktu podane są w stopce naszej głównej strony internetowej oraz w zakładce Kontakt. Przed głównym wejściem do budynku szkoły jest umieszczona również skrzynka pocztowa, gdzie można zostawić wszelką, papierową korespondencję. Zapraszamy do kontaktów.

Single Article
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut lectus felis, facilisis nec erat at, pretium pellentesque lectus.
Nam dictum…